dinsdag 30 december 2014

Food Bandits

































Suus van Food Bandits vroeg mij om mee te doen met haar nieuwe project Morning Rituals. Hoe gaaf is dat. Ze vroeg mij! Sinds ik geen geraffineerde suikers meer eet, speur ik het internet af op zoek naar recepten. Met een lichte voorkeur voor taart. Ik weet niet meer hoe en wanneer we elkaar gingen volgen op Instagram maar heel fijn dát ik haar vond. Ik vind haar blog prachtig. De foto's hebben een serene, dromerige sfeer waar je zo wegzwijmelt bij het zien van een Coconut Pudding of een Caramel Cheesecake. Alle foto's roepen dezelfde sfeer op en dat vind ik prachtig. Zo creëert ze samen met haar Johann een, voor mij, typische Foodbanditssfeer. En ik sta er daar dus gewoon tussen hè!

Check haar blog voor nog meer Morning Rituals en fijne recepten.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Babs, wat een geweldige lamp! Lijkt op de kristallen die ik met de mal van de Krantenkappers vouw, maar dan in het groot! Zelf gemaakt of gekocht? Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf is ie hè, ik ben er ook zo blij mee. De lamp is van Studio Snowpuppe. Maar je kan er ook zelf eentje maken. Ik heb ooit een poging gedaan met een tutorial van internet. Die werd heel lelijk en belandde in de prullenbak. Totaal mislukt haha.

      Verwijderen